Informatii Returnare
Toate produsele comercializate de vanzator indeplinesc prevederile legale nationale in vigoare cu privire la calitatea produsului.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor.
In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
Clientul are obligatia de a notifica in scris vanzatorul prin email (contact@onlynapkin.ro) privind intentia sa de a efectua returnarea produselor.
E-mailul transmis catre noi trebuie sa contina urmatoarele informatii:
Informatii comanda
Nume:
Prenume:
Telefon:
E-mail:
Nr Comanda:
Data comanda:
Informatii despre produs si motivul returnarii
Denumirea produsului:
Codul produsului:
Cantitatea:
Motivul returnarii:
Daca produsul a fost deschis sau nu
Descrierea defectului sau alte detalii:
Produsul returnat este necesar sa se gaseasca in aceeasi stare in care a fost livrat (sigilat, numarul de bucati in intregime, fara urme de deteriorare etc), in ambalajul original.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta: desigilarea ambalajului, modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.
Livrarea catre vanzator a produselor returnate se va efectua prin aceeasi metoda prin care s-a efectuat si livrarea lor initiala, cu asigurarea lor pe perioada transportului si pe costul exclusiv al cumparatorului. Contravaloarea produselor se poate folosi la alte comenzi online, sau se va restitui in termen de 14 de zile de la data returnarii, prin transfer bancar sau prin mandat postal. Cheltuielile de restituire vor fi suportate de cumparator. Nu se vor inapoia cheltuielile de transport si cele de asigurare a marfii
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.